Wednesday, April 24, 2013

ISU VIDEO: MUSTAFA ALI PERLU BUAT PENJELASAN

KUALA LUMPUR - Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali digesa menjelaskan sama ada dakwaan yang mengaitkan beliau dalam aksi video seks mempunyai kaitan dengan keputusan Majlis Syura Ulama yang menolak Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebagai calon Perdana Menteri.

Pengerusi Badan Bertindak Anti Penyelewengan Negeri Kedah, Khairul Anuar Ramli berkata, perkara itu perlu dijelaskan kerana timbul spekulasi dalam kalangan orang ramai yang menganggap Mustafa sebagai mangsa peras ugut puak Anwarinas sejak tahun lepas.

Berikut kenyataan penuh Khairul:

1 - Kita ingin meminta penjelasan Mustafa sama ada insiden klip video lucah baru-baru ini ada kena-mengena dengan insiden keputusan Majlis Syura Ulama Pas untuk menolak Anwar sebagai calon Perdana Menteri. Ini spekulasi orang ramai yang menganggap Mustafa sebagai mangsa peras ugut puak Anwarinas sejak tahun lepas.

2 - Betulkah jawatan Setiausaha Agung Pas bakal diambil alih oleh bekas Setiausaha Agung parti itu, Datuk Kamaruddin Jaafar selepas pilihan raya umum nanti? - Kamaruddin dikatakan rapat dengan puak Anwarinas di dalam Pas yang mahukan Anwar sebagai pemimpin mereka.

Kita harapkan maklum balas daripada Mustafa sebab perkara ini menjadi tanda tanya ramai pihak di dalam dan di luar Pas. –UTUSAN ONLINE

No comments:

Post a Comment