Wednesday, April 24, 2013

PRU13: MASA TERBAIK UNTUK BAWA KEDAH BALIK BAWAH BN

JERLUN - Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, masa terbaik untuk rakyat mengembalikan Kedah kepada Barisan Nasional (BN) kini tiba dengan cara mengundi calon parti itu pada Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU-13) pada 5 Mei ini.

Beliau berkata, ia penting kerana dalam tempoh lima tahun akan datang, Kedah tidak harus ketinggalan untuk dibawa menjadi negeri maju berpendapatan tinggi di bawah BN.

"Selepas lima tahun, nampaknya sungguh malang kerana kad laporan yang dibentangkan Pas Kedah tidaklah membanggakan, saya nampak kita boleh beri markah E- (E tolak) sahaja kepada kerajaan negeri kerana gagal melaksanakan tugas untuk membangunkan Kedah," katanya ketika berucap merasmikan majlis peletakan batu asas cadangan pembinaan Pusat Sukan Parlimen Jerlun di Sanglang dekat sini hari ini.

Muhyiddin berkata, Pas Kedah terbukti tidak wajar dikekalkan kerana tidak mampu mentadbir negeri serta gagal membentangkan kejayaan mereka menunaikan apa yang dijanjikan sewaktu mereka hendak mengambil alih kerajaan negeri pada 2008. –UTUSAN ONLINE

No comments:

Post a Comment